reede, 9. august 2013

Algus

"Dan, ma vaatasin, et sa loobusid Tartu kohast, miks nii?"
"Hollandisse lähen."

"Dan, mis sa edasi teed?"
"Hollandisse lähen."

"Dan, mis sa siis valid, Inglismaa või Hollandi?"
"Hollandisse lähen."

Nonii, kaugel ma siis omadega olen? Mitte kuskil. Mul pole korterit, lennupileteid, kindlustust, midagi. Koha võtsin vastu, hea küll. Natuke hilja peale olen jäänud vist.

Miks ma varem midagi ei teinud? Nautisin suve, tegin tööd, elasin. Kõike seda õigete inimestega...
õige.
inimesega.

Kaisa läks täna aastaks Taani tantsima. Meid ootab suur seiklus ees. Seiklus, mitte seiklused, sest hoolimata vahemaast oleme ikka koos ja meie seiklus on ühine.

Ja nüüd tegin blogi, hoidke ennast kursis.

Tulevik on hägune
Suvi oli imeline























:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar