esmaspäev, 21. oktoober 2013

Pilk ette

Ilusaim nädal Groningenis sai laupäeval läbi. Kaisa läks Taani tagasi ja jätkame oma seiklust jälle vanaviisi. Nädal temaga andis mulle puhkust, avastamist, armastamist. Kurvastuseks pole nüüd enam aega, tuleb pilk tulevikku suunata.
Pühapäeval istusin kaheni üleval ja panin endale selged eesmärgid kirja. Iseenesest võiksin jätkata ka nagu olen seni teinud: hoida enda peas mingeid lühiajalisi eesmärke ja pikemaajalisi unistusi, kuid nii on areng kaootiline. Eesmärke, mis eksisteerivad ainult enda peas, on lihtne unustada, lasta emotsioonidel mõjutada ja raskuste korral muuta. Üleskirjutatud eesmärke saab iga päev endale üle korrata ja nende täitmisel saab endale nende mahatõmbamisega füüsilist rahulolu tekitada, mis annab ka hiljem võimaluse oma 'saavutustele' tagasi vaadata. Täpselt ma oma eesmärke teiega ei jaga, aga need on seotud toitumise ja trenniga, suhtumisega, enesekontrolliga ja loomulikult õppimisega. Nauding!
Pilte ka muidugi meie nädalast Groningenis...


Telefonist postitades on pildid hästi suured.

3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Sa ei kujuta ette, kui huvitav mul on su blogi lugeda. Esiteks sa kirjutad päris hästi ja teiseks minu ülikoolivalikud olid Šotimaal, Groningenis ja Tartus (kõigis erialana psühholoogia) ja veel viimase sekundini kaalusin Tartu ja Groningeni vahel. Otsustasin raske südamega Tartusse tulla ja nüüd on sinu elu minu jaoks mingil määral nagu paralleelmaailm sellest, mis mulle osaks oleks saanud, kui ma Groningeni oleksin tulnud. Nii et võid heaga rohkem koolist, õppekorraldusest, oma kursuse inimestest ja muust elu-olust kirjutada (soovitavalt negatiivses vormis, et ma saaksin ennast hästi tunda, hoho). See viimane oli muidugi nali - mul on hea meel, kui sul hästi läheb, hoia lipp kõrgel ja keep up the good work! ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Wow, ma alles nüüd nägin seda kommentaari. Suur aitäh selle eest, sellised asjad on suureks motivatsiooniks.
      Ja küll ma sellest elust siin kirjutan ja üritan mitte selliseid pause sisse lasta nagu praegu on tulnud. Kui sind inglise keel ei häiri, siis vaata ka: http://www.groningenlife.nl/en/blogs/dan. Tuleb välja, et peale sinu on veel inimesi, kes leiavad, et ma oskan kirjutada ning saan seda nüüd ühe kohaliku lehekülje jaoks teha. Seal kirjutan ma ilmselt rohkem siinse elu nö. praktilisematest asjadest. Sinu kahjuks väga positiivses võtmes. :D

      Kustuta