laupäev, 10. mai 2014

Mida elu

Ei viitsi kirjutada, sest see võtab aega. Näitan teile parem pilte.


27. aprill oli Hollandis Kuninga Päev ehk linnas oli suur möll. 



Minust sai ka hollandlane.


Nils ja õlletopsid


Vahel jooksen hommikuti udus


Käisin ühe saare peal, saan seal tõenäoliselt suvel tööle 


Keelekohvik. Korra nädalas saab vabatahtlike hollandlastega paar tundi keelt harjutada(ja tasuta küpsiseid süüa)


Groningen loojudes


Tiitlimängule minekuks renditi rahvuslikult muuseumilt buss


Retro


Meistrite lips



Ehe


Esimesed välismaalased, kes võidavad Forwardiga tiitli.


5.  mail on Hollandis Liberation Day, siis on igas linnas muusikafestival



Liberated students




Chillll



Chet Faker, minu uus lemmikartist





The Hives küttis rahva kuumaks


Kakkmaddafakka ka


Festival lõppes kell pool kaksteist. Kaks tundi hiljem olin juba bussi peal teel Bremenisse, kust lendasin Tallinnasse. 6. mai hommikul kümne ajal embasin juba oma isa ja sõitsin temaga sõõrikukohvikusse pannkooke ja sõõrikuid sööma. Õhtal käisin oma vana võistkonnaga - Flora duubliga - trenni tegemas.


Eesti!


Kolmapäeval tulin Tartusse tudengisemudele külla. Raekojaplats


Mina ja raekojaplats.


Raekojaplats öösel


Ühikaelu


Minu sõbrad, Tom ja Ted ka



Jõgeva bussipeatus, kuidagi nii Eesti moodi vaatepilt


Külastasin lapsepõlve ka korraks


Seiklesin mööda oma kodulinna


Nägin kunsti...


...värve...


ja


lõpmatuseni


igasugu


ilusaid


vaatepilte.




No mida?! Vanalinn, kuidas nii ilus



Vana


Uus


Neljapäeval käisime VHKlastega kinos ja piljardit mängimas.


Napilt enne meie minekut tuli üks tõlkija ja palus kahte mängu. Õlle eest olin nõus


Piljardis oli 2=1 ja me jäime veitsa purju. Õhtu teemaks kujunesid selfied - Pärnu-mnt-ehituste-valvuriga-selfie


Auguselfie


Härre-Saare-on-tööga-rahul-selfie


Labori-köögipoole-selfie


Tundmatu-neiu-selfie


Sõbraselfie


Hallukas selfie


Kätte jõudis reede...


Vabakal soojendamise selfie,


mille lõpetasime Patrickus, kust läksime Studiosse ja pidutsesime viieni.


Üheksast oli aeg jälle lennujaamas olla.

Ma armastan Eestit nii väga. Mul läheb siin Groningenis absoluutselt suurepäraselt ja ma arvan, et pole paremat kohta ühe tudengi jaoks, aga üks päev olen kindlasti tagasi Eestis. Sain nelja päevaga näha oma kalleid inimesi, sain tähtsaid asju selgeks rääkida ja sain lõbutseda - sain nautida oma elu. Aga see ongi mu elustiil.

Hetk

See luuletus on nagu ring
Sümboliseerimaks seda, kus on hing
Sel pole algust ega lõppu ja sind kuhugi ei vii
Aga on väga tähtis, et sa oleksid just praegu ja siin
Kuidas kirjutada sellest, mis on kõik ja mitte midagi 
Koht kus oled teistega, aga vahel pole kedagi
Koht kus alati olla, sest seal on hea
Koht, kus õnn olema peab



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar